loading...
مجله اینترنتی سرای لو
درباره وبلاگ
به نام خداوند بخشنده بی منّت

سلام

در این وبلاگ قصد دارم به شما راه هایی که میشه از اینترنت کسب درآمد کرد رو معرفی کنم و پیش از اینها باید بگم که کسب درآمد از اینترنت کار ساده ای نیست که هرکسی بتونه از اینترنت درآمد کسب کنه . برای کسب درآمد از اینترنت نیاز به علاقه ، استعداد ، اراده ، پشتکار و از همه مهمتر نیاز به یادگیری یک سری مهارتها رو داره که در این وبلاگ قصد معرفی و آموزش راه های مطمئن کسب درآمد از اینترنت و مهارتها مورد نیاز برای کسب درآمد از اینترنت رو دارم.



رضا بازدید : 938 1393/02/17 نظرات (0)

 


کسب درآمد از سایت پربازدید و همکاری در فروش یا فروش محصولات دیگران

 

برای کسب درآمد از اینترنت از هر روشی باید حتما دارایه وب سایت یا وبلاگ بود.

 وبلاگ بهتر است یا وبسایت؟

وبسایت چون کاملا رسمی بوده مالک دامنه شخصی خود هستید هیچگونه تبلیغات مزاحمی در سایتتان وجود ندارد که در وبلاگها وجود دارد امکان جابه جایی اطالاعات سایتتان را دارید که در وبلاگها چنین امکانی وجود ندارد و آزادید هرگونه فعالیتی در سایت انجام دهید اما وبلاگ دهنده ها قوانین خاص خود را دارند.

اما وبلاگ هم یکسری مزایایی نسبت به وبسایت داره مثلا کاملا رایگانه نیاز به خرید دامنه ندارید و امکان اینو هم داره که دامنه ای رو به وبلاگتون اتصال بدید و از همه مهمتر پهنای باند نامحدودی داره.

شما با وبلاگ هم میتونید کسب درآمد خودتون رو آغاز کنید کسانی که تازه کار یا تازه وارد هستند میتونن اول با وبلاگ شروع کنن نحوه کار با وبلاگ رو که یاد گرفتن و درآمد کسب کردن  با درآمدشون کارشون رو گسترش بدن یعنی یک سایت حرفه ای در حیطه کار خودشون تهیه کنند و از این به بعد مانند یک وبمستر حرفه ای فعالیت کنند.


اگر میخواهید با وبلاگ کسب و کار خود را آغاز کنید من به شما سایت وبلاگدهی رزبلاگ رو پیشنهاد میکنم.
دلیل پیشنهادم هم بخاطر امکاناتیه که داره که باعث موفقیت شما میشه.

www.rozblog.com

اگر میخواهید با وب سایت کسب و کار خود را آغاز کنید من به شما مدیریت محتوای وردپرس رو پیشنهاد میکنم چون امکانات خوبی داره و از سئو بالایی برخورداره.

wp-persian.com

کسانی که میخوان با وب سایت کسب و کار خودشون رو شروع کنن و قادر به راه اندازی وب سایت نیستن من میتونم سایتتون رو طراحی و آماده کنم با تمامی امکانات البته با کمترین هزینه در میان سایتهای طراحی سایت... برای سفارش و مشاوره می تونید با ایمیل rezait98@yahoo.com یا با تلفن 5252776-0930 تماس بگیرید.

خب بعد از اینکه شما تصمیم گرفتید که از وبلاگ یا سایت استفاده کنید باید موضوعی برای فعالیت سایت یا وبلاگتون انتخاب کنید تا درباره با اون موضوع در سایتتون مطلب ارسال کنید.

به عنوان مثال : سایت دانلود نرم افزار - یا دانلود کتاب - یا دانلود فیلم - یا دانلود آهنگ - یاد دانلود نرم افزار موبایل - یا دانلود بازی موبایل - یا دانلود بازی کامپیوتر - یا مقالاتی آی تی - یا سایت خبری - یا سایت فروشگاهی - یا سایت بازاریابی - یا سایت طراحی سایت - یا سایت درج آگهی - یا سایت ورزشی - یا سایت پرفکت مانی - یا سایت فروش شارژ - یا سایت فروش دامنه- یا سایت فروش هاست - یا سایت فروش قالب سایت - یا سایت فروش نرم افزار بازی و ... 

 

اینهمه مثال زدم که بدونید خیلی موضوع برای زدن سایت وجود داره بستگی داره به اینکه به کدوم یک از این موضوعات یا موضوعات دیگه که درج نکردم علاقه داشته باشید اگه علاقه نباشه موفق نخواهید شد چون اگه علاقه باشه با علاقه به فعالیت ادامه میدید و از کار خسته نخواهید شد چون به این موضوع علاقهمند هستید اگه به موضوعتون علاقه نداشته باشید وسط کار ، کار کسل کننده میشه و جا میزنید و بیخیال میشید پس باید یک موضوع ای که بهش علاقه دارید رو انتخاب و  در اون زمینه فعالیت کنید.

خب حالا ما فرض میکنیم شما یک وبلاگ یا سایت دارید که در اون فعالیت می کنید.

درآمد شما از بازدیدکنندگان سایتتون بدست میاد و هرچه بازدیدکنندگان سایتتون بیشتر باشن درصد موفقیت شما هم بیشتر میشه اگه میخواهید تعداد بازدیدکنندگانتون روز به روز بیشتر بشن باید هر روز یا هر دو روز یکی  دو مطلب مفید و جدید در سایت قرار بدید هرچه تعداد مطالب سایتتون بیشتر باشه بازدید کنندگان سایتتون هم بیشتر خواهد شد توجه داشته باشید که به هیچ وجه از سایت دیگه ای مطلب کپی نکنید و اگر هم کپی کردید حتما ذکر منبع با لینک فراموش نشه چون اگه ذکر منبع فراموش بشه گوگل با شما قهر میکنه چون گوگل از کسایی که مطالب دیگران رو به اسم خودشون ثبت میکنن خوشش نمیاد.

همیشه سعی کنید که خودتون مطالب رو بنویسید مطلب جدیدی ارائه بدید به عنوان مثال الان من همه ی این مطالب رو اول تو کاغذ نوشتم و بعد تو سایت وارد کردم که مطلب کپی نباشه و از خودم باشه الان به ضرس قاتع میتونم بگم که این مطلب رو تو هیچ سایتی نمیتونید ببیند جز نسخه کپیش، این مطلب متعلقه با سایت کسب ایران یعنی همین سایتی که توش هستید هر وقت خواستید ببینید منبع یک مطلب چه سایتیه کافیه عنوان اون مطلب رو تو گوگل سرچ کنید اولین گزینه یافت شده در صفحه اول جستجو منبع اون مطلبه .

اگه میخواهید بازدید بالایی داشته باشید حتما در گوگل کلمه ( آموزش سئو و بهینه سازی سایت ) رو سرچ کنید و یاد بگیرید چون دلیل موفقیت کسایی که در اینترنت موفق شدن همین سئو است اگه به سئو مسط باشی حتما در کسب درآمد از اینترنت موفق میشی .

سئو یکسری اصوله که باید تو مطالب سایت و قالب سایت رعایت کنی همین چیز سختی نیست کافیه بدونی اصول سئو چیه همین.

حتما در رابطه با سئو و افزایش بازدید مطلب خواهم گذاشت.

این هم از بازدیدکنندگان سایت که مهمترین نکته در موفقیت شماست. خب حالا یک نکته دیگه باقی میمونه که درآمد ما از کجا تامین میشه.

درآمد ما از تبلیغات و فروش محصولات در سایتمون تامین میشه.

اگه تو سایتها یا وبلاگها دیده باشید تصاویر متحرک و چشمک زنی رو میبینید که نوشته محل تبلیغات شما... که یک شخصی آمار بازدید و رنک شما رو تو سایت میبینه و آمار بازدید خوبی رو مشاهده میکنه روزانه هزار نفر به سایت شما وارد میشن طرف هم میاد به شما اطلاع میده که من میخوام تو سایت شما تبلیغ بذارم ماهیانه چقدر میگیرید؟ و شما هم مبلغ رو میگید طرف دید می ارزه به شما هزینه رو میده و شما این تبلیغ رو در قسمتی از سایت قرار میدید البته هر قسمت از سایت برای تبلیغ قیمت خاص خودش رو داره .

 

اگه رنکتون رو به 5 6 برسونیدا شیرین بابت هر یک از محل تبلیغ در سایتتون می تونید ماهیانه حداقله حداقل ارزونه ارزون هم حساب کنیدا بات هر یک از محل تبلیغ، میتونید ماهیانه 500 600 هزار تومن دریافت کنید تازه من  کمه کمش رو حساب کردم به همین راحتی !!!

بهتر از این هم مگه میشه ؟؟؟ عمراً نیشخند عینک 

 

رویا نیست کافیه یک سر به سایت زیر بزنید تا قیمت هارو مشاهده کنید کافیه وارد سایت  www.utop.ir  و رویه یکی از نام سایت های داخل جدول کلیک کنید تا در پایین جدول تعرفه های ماهانش رو ببینید در جدول رنکهای سایتها قید شده...

 خب این بُعد اولش بود که دیدید خیال باطل

 

 

خب میریم سراغ بُعد بعدی یعنی فروش محصولات : سایتهایی رو دیدید که محصولاتی رو تبلیغ میکنن و برای فروش میذارن تو سایتشون یا اصلا بعضی هارو میبینید سایت فروشگاهی دارن که محصولاتی رو میفروشن خب این محصولات رو از کجا میارن ؟ بعضی از این سایت ها میرن اداره پست مرکزی فرمی رو پر میکنن شماره حساب بانکیشون رو میدن و در اداره پست ثبت نام میکنن و بعد برای سایتشون یک دیتابیس می سازن که اطلاعات مشتری (آدرس کد پستی شماره تلفن و...) رو دریافت کنه برای دریافت اطلاعات فرمی زیر تصاویر محصولات قرار میدن بعد مشتری فرم رو پر میکنه و این اطلاعات در دیتابیس ذخیره میشه بعد مدیر سایت میاد یک سر به اطلاعات دریافتی دیتابیس میزنه ببینه مشتری داره یا نه .... بعد سفارشهای ثبت شده در دیتابیس رو پرینت میکنه و به بازار میره و محصولاتی را با قیمت کمی خرید میکنه (منظور از قیمت کم : خرید عمده ای یعنی از هر جنس کمه کم باید 10 تا بخره تا ارزون حساب کنن) و بعد بسته بندی میکنه و به اداره پست تحویل میده... اداره پست محصول رو تحویل مشتری میده و هزینه محصول رو به همراه مبلغ پست از مشتری میگیره ... بعد این مبلغ پست به حساب پست واریز میشه و مبلغ محصول هم به حساب مدیر سایت واریز میشه.... اکثر مدیر سایتها هم دنبال دردسر نمیگردند که شاید محصول برگشت خوردو از اینجور حرفا و حتی رفتن به بازار و تهیه محصول و ساخت بنر تبلیغاتی برای محصول و ساخت دیتا بیس و از اینجور حرفا بخاطر همین میان تو سایتهای همکاری در فروش عضو میشن و محصولات اوناهارو میفروشن و پورسانت بسیار خوبی هم بابت فروش محصولات میگیرن و هم اینکه می تونن زیر مجموعه جمع کنن و 10 درصد از مبلغ سود فروش زیر مجموعه رو از سایت پاداش بگیرن این مبلغ از زیر مجموعه کم نمیشه بلکه سایت این مبلغ رو به شما پاداش میده به دلیل اینکه شما این زیر مجموعه را معرفی کردید.
 

 

سایتهایی که من میشناسم معتبر هستند این دو هستند در این دو سایت عضو بشید.


سایت اول میزبان مارکت


همکاری در فروش میزبان مارکت

سایت دوم  
میهن استور 

 

عضویت در سایت همکاری در فروش میهن استور


 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 119
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 158
  • بازدید ماه : 366
  • بازدید سال : 3,136
  • بازدید کلی : 45,016